Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Фертюк С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
1. |
Осадчук Ю. М. Необхідність фінансового менеджменту як складової ефективної системи управління підприємством [Електронний ресурс] / Ю. М. Осадчук, С. В. Фертюк // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2013. - № 10. - С. 282-286. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2013_10_48 Проаналізовано підходи до сутності фінансового менеджменту вітчизняними та зарубіжними вченими. Досліджено основні диференціації головної мети фінансового менеджменту підприємства. Розглянуто сучасний напрямок фінансового менеджменту, спрямований на якісне покращання стратегічних та оперативних фінансових рішень, що заснований на концепції управління вартістю компанії. Також визначено, що сучасні тенденції в фінансовому менеджменті найвищою метою діяльності визначають зростання вартості підприємства та доходів його власників. Розкрито еволюцію та сутність ряду показників, які відображають процес формування вартості підприємства. На основі даного дослідження зроблено висновок, що у процесі формування системи управління вартістю на кожному підприємстві фінансові менеджери (фінансова дирекція) повинні чітко визначити основні фактори, що впливають на ринкову вартість підприємства, і враховуючи їх вибрати ті показники, які найбільш повно їх враховують.
| 2. |
Пилипчук В. П. Розвиток промислових підприємств та їх брендів [Електронний ресурс] / В. П. Пилипчук, С. В. Фертюк // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Сер. : Економіка. - 2014. - Вип. 2. - С. 90-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdue_2014_2_18
| 3. |
Фертюк С. В. Вдосконалення систем бюджетування підприємств на принципах маркетингу, нарощування цінності для споживачів і потенціалу бізнесу [Електронний ресурс] / С. В. Фертюк // Економічні науки. Cерія : Облік і фінанси. - 2010. - Вип. 7(3). - С. 403-409. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnof_2010_7(3)__51
| 4. |
Фертюк С. В. Особливості організації та ефективності маркетингових взаємодій у системах сучасного менеджменту [Електронний ресурс] / С. В. Фертюк // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2010. - № 4(1). - С. 168-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2010_4(1)__37
|
|
|